KELEBIHAN MENJADI RESELLER BANTAL HOTEL DAG.

By Unknown - September 07, 2018




TUAN DAS ABDUL
"
Jual bantal? Macam leceh saja."
Siapa kata? Meh nak cerita kenapa saya jual bantal.

Saya bukan kaki shopping. Tapi sekali saya beli barang, beratus juga harganya.

Kasut kulit yang suami belikan 4 tahun lalu masih seronok saya pakai, elok rapi dan tak terjejas. Berkeping-keping note RM50 suami bayarkan, masih utuh dan cantik walaupun bertahun-tahun memakainya. Itulah kasut berjalan, itulah kasut raya, kadang-kadang juga kasut ke pejabat.
Saya cuma ada 2-3 pasang kasut. Salah satunya kasut bernilai RMxx, berjalan jauh sikit - tapak kaki mula berbisa, tak sampai setahun guna dah tercabut tapaknya.

Saya membeli-belah ikut keperluan, dan saya tak lokek berbelanja apabila NILAI dan KUALITI barang yang jadi taruhan.

Soal kualiti, saya cerewet, cukup memilih.
Jenama? Bukan simbol status yang saya gilakan.

.
Masuk cerita pasal bantal, saya memang peminat tegar bantal hotel. Kalau bercuti atau dapat ikut ayah/mama outstation kecil-kecil dahulu, terus lompat ke atas katil dan conquer semua bantal yang ada di bilik hotel.

Di rumah, macam-macam jenama dan jenis bantal kami ada. Tapi belum pernah saya jumpa bantal yang sama rasa dan 'feel' dengan bantal-bantal di hotel.

.
Apabila #BantalHotelDAG™ mula masuk ke pasaran Malaysia, laris betul jualannya. Saya cari-cari review dan testimoni pelanggan terhadap bantal hotel tersebut.


  • Share:

You Might Also Like

0 comments